Mobirise

Amko ID

Om onze klanten zo veel mogelijk te kunnen ontzorgen in het bestelproces, hebben wij een geautomatiseerd bestelsysteem gecreëerd. In onderstaande video vertelt Koen u het belang van Amko ID!

Hoe gaat dit systeem in zijn werk?

Wij noemen het systeem geautomatiseerd, omdat na een click van onze klant het proces automatisch begint te lopen:

Start:

Nadat er een passend werkkleding pakket is uitgekozen, programmeren wij dit geheel voor u voor. Dit betekent dat wij van elke medewerker weten welke artikelen hij/zij draagt, waar de bedrukking moet komen en in welke maat.

Bestellen:

Een van uw medewerkers heeft een nieuw kledingstuk nodig, bijvoorbeeld een t-shirt of een werkbroek omdat deze versleten of vies zijn. Omdat er transfers op voorraad liggen, kunt u gelijk bestellen voor uw medewerker. Dit doet u door in te loggen in uw gepersonaliseerde bestelsysteem of door gewoon te mailen of bellen. Dit is dus de "click" waar we het in de ondertitel over hadden!

Leveren:

Zodra de bestelling is gedaan, kunnen wij zien wat er besteld is en voor wie. Wij zorgen er vervolgens voor dat u deze kledingstukken binnen 5 werkdagen ontvangt, zodat uw medewerker gelijk de vervangende artikelen weer kan gebruiken.

Controleren:

U kunt op elk gewenst moment controleren wat de status is van uw order in uw gepersonaliseerde bestelomgeving. Tevens kunt u ook alle eerdere bestellingen nakijken. Zo heeft u direct inzichtelijk wat elke medewerker besteld heeft over een bepaalde periode. Hier kunt u in het vervolg mee sturen om uw uitgaven onder controle te houden.

Contactinformatie

Amko Werkkleding

Wijkermeerweg 42B
1948 NW, Beverwijk
Email: info@amkowerkkleding.nl
Tel: 0251-296776
Kvk: 70771219

Your HTML goes here. Please use the gear-icon to edit the HTML.